25 Kasım 2011 Cuma

Blografi'm bölüm 1çekim 2 action

Evet gençler nerde kalmıştık en son 4.sınıftaydım büyümedim mi hala ben ya neyse burayı aşalım en iyisi ha bu arada hayat 8 yaşındaysanız güzeldir diyen cedric efendi önemli olan 8 yaşında kalabilmek nağber diyerekten devam edelim yazımıza şehire taşındık o benim çok istediğim orayı burayı gezicem ödevlerimi yapıp kuzenlerimde top oynayabilicem istediğim zaman anneannemlere gidebileceğim şehir güzel karı var dediler geldik demeyi isterdim köydeki kızlar daha güzelmiş insan sonradan farkına varıyor ya o da ayrı bir tartışma konusudur bu konulara girmeyelim geldik yerleştik balkonumun arkasının tamamı tarihi eser yığıntısı evlerle dolu aslında öyle güzel ki güneşin batımını balkona çık izle eski yaşamının derinliklerine in felan bunloar güzel şeyler e işte bi gün top oyna bi gün şehri gez bi gün onu bunu yap derken bildiğin köyden indim şehire ama insancıl olarak indim o da ayrı mesele herşey güzel güzel giderken geldi çattı orta okul ulan notlar düşüyor neyse liseye ışınlanalım ışınlandık lise hayatım gayet güzeldir demeyi çok isterdim şimdikiler çok şanslı güzel kızlarla arkadaş olabiliyorlar ancak bizim sınıfta güzeldiye tabir edebileceğim ve tasvir edebileceğim kız dahi yok evde kalmışlar kampı sanki amk. neyse ki okulda eli ayağı düzgün kızlar vardı vardı da onlarada ulaşmak mesele hepimizin tek sorunu bu değil midir zaten üniversitede veya lisede,son olarak lise 3'e geldim ve dedim ki ulan insan lise hayatını bir kere yaşıyor bir kızla çıkayımda gönlümüz şenlensin hay böyle düşünenkafamı sikeyim evet yavaş yavaş aşk başlar ve filmimiz aşk hayatı ve üzerine konuşmalarla to be contunued...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder